ВАШ РЕЙС ЗАТРИМАЛИ, А ПОТІМ ВІДМІНИЛИ

Legal Innovations Group > Без категорії  > ВАШ РЕЙС ЗАТРИМАЛИ, А ПОТІМ ВІДМІНИЛИ

ВАШ РЕЙС ЗАТРИМАЛИ, А ПОТІМ ВІДМІНИЛИ

Ваш рейс затримали на декілька годин, а потім відмінили і ви дізналися про це вже перед стійкою реєстрації в аеропорту. Що робити у такій ситуації?
Ви можете вимагати аби авіакомпанія організувала зберігання багажу (у разі якщо Ви подорожуєте з дітьми, то Вам зобов’язані надати кімнату для матері та дитини (віком до 7 років).

Необхідно звернутись до осіб за стійкою реєстрації та отримати довідку із відміткою про час затримки рейсу чи отримати відповідну відмітку на Вашому авіаквитку.

Пасажир має право на компенсацію, якщо його не поінформовано про скасування рейсу:
– за два тижні до запланованого часу відправлення;
– у період не більше ніж за два тижні і не менше ніж за сім днів до запланованого часу відправлення і запропоновано зміну маршруту, що дасть змогу вирушити з пункту відправлення не пізніше ніж за дві години до запланованого часу відправлення та прибути у кінцевий пункт призначення не пізніше ніж через чотири години після запланованого часу прибуття;
– менше ніж за сім днів до запланованого часу відправлення і запропоновано зміну маршруту, що дасть змогу вирушити з пункту відправлення не пізніше ніж за годину до запланованого часу відправлення та прибути у кінцевий пункт призначення не пізніше ніж через дві години після запланованого часу прибуття.

Розмір компенсації визначається в залежності від дальності скасованого рейсу.
Перевізник має право зменшити суму компенсації на 50%, якщо пассажиру запропоновано заміна маршруту альтернативними рейсами, час прибуття яких не перевищує запланованого на:
– дві години – для рейсів дальністю до 1500 км;
– три години – для рейсів дальністю від 1500 до 3500 км
– чотири години – для рейсів, не зазначених у другому та третьому абзацах цього пункту.
У разі затримки рейсу більше ніж на 5 годин, вам має бути запропоновано наступні варіанти:
– відшкодування вартості перевезення впродовж семи днів;
– зміну маршруту, яка повинна здійснюватися за відповідних транспортних умов: до кінцевого пункту призначення – за першої можливості або до кінцевого пункту – у пізніший час за бажанням пасажира та за наявності вільних місць.
Якщо виконання затриманого рейсу відкладається на наступний день перевізник повинен надати пасажирам номери у готелі, харчування та забезпечити трансфер за маршрутом аеропорт – готель – аеропорт.

Перевізник може не сплачувати компенсацію, якщо затримка або скасування рейсу сталося у зв’язку із надзвичайною ситуацією і в перевізника є задокументоване підтвердження відповідного органу з надзвичайних ситуацій (які в т.ч. знаходяться на території аеропорту).

No Comments

Leave a Comment